Clan-DGH
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

DARK GODS HUNTERS

HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

Unban request: PR0vokatoras

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Pr0vokatoras

Unban request: PR0vokatoras Empty
PostSubject: Unban request: PR0vokatoras   Unban request: PR0vokatoras I_icon_minitimeTue Jun 29, 2010 9:31 pm

to battlenet account mou einai pr0vokatoras (to pr0 me miden)
to onoma tou admin pou me ekane ban den to thimamai itan gimno kati...
distihws den thimamai kai se poio lepto egine oute ehw screenshot...
mou etihe kati ektakto kai hreiastike na ginw afk gia ligo... den leavara apo to game apla gyrisa vasi... otan ksanagyrisa sto pc me eihan kickarei kai eiha faei ban... auto egine simera kata tis 3... to game nomizw legotan ap22168 alla den eimai sigouros oute gia auto Sad....
parakalw an mporeite kante me unban giati den pistevw oti ipirhe logos na me bannarei, 5 lepta eleipsa...
Back to top Go down
Pr0vokatoras

PostSubject: Re: Unban request: PR0vokatoras   Unban request: PR0vokatoras I_icon_minitimeTue Jun 29, 2010 9:37 pm

epipleon prospathousa na mazepsw games gia admin me auto to account gia auto parakalw unban...
Back to top Go down
sab

PostSubject: prot0n0s   Unban request: PR0vokatoras I_icon_minitimeTue Jun 29, 2010 9:41 pm

file m edw einai to site tis DGH esu apo oti katalaba exeis faei ban sta nol HB.alla apo n kaneis auto to applc 8a faei reject...BTW go www.mymgn.com

CLOSE.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Unban request: PR0vokatoras   Unban request: PR0vokatoras I_icon_minitime

Back to top Go down

Unban request: PR0vokatoras
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Unban Request: Acerbo_Law
» Unban request ToGeTheR_PaiDeS
» Unban Req. ToGeTheR_PaiDeS
» admin request
» admin request